Select Page

Vizitka – co to je a jak by měla vypadat?

Vizitka – co to je a jak by měla vypadat?

Patří mezi osobní akcidenční tiskoviny. Poukazuje na vkus majitele a formát se dříve lišil pohlavím, byla-li majitelkou vizitky žena, byla vizitka menší a zdobnější, pánská byla více strohá a větší. V dnešní době je ale ustálená velikost 90×50 mm a to pro muže i ženu a volba zdobnosti, barvy i výběr písma je čistě na osobním výběru.

Obsahuje titul a jméno majitele, případně firmy,  adresu, kontakt a logo. Často bývá zadní strana bez potisku, na poznámky.

vizitka

 

pokud chcete vytvořit vlastní osobitou vizitku, pokračujte zde: Tvorba vizitek na Svět-grafiky.cz

About The Author

Bára

Zabývá se reklamou téměř ve všech jejích podobách. Živí se jako grafik, copywriter, fotograf a reklamní poradce. Svět umění ji baví a fascinuje a tak dává dohromady to nejlepší a nejzajímavější, co se jí podaří najít, aby všichni se stejným zájmem našli to nejlepší na jednom místě.

Pin It on Pinterest

Share This